Nieuwjaarsreceptie 2018

Op zondagmiddag hield het VVD netwerk Oosterhout in De Schout op initiatief van de fractie haar Nieuwjaarsreceptie onder gastheerschap van fractievoorzitter Dees Melsen. Met een flinke opkomst was het een zeer gezellig samenzijn met leden, belangstellenden en fractie- en bestuursleden. Onder het genot van een hapje en een drankje waren de ophanden zijnde verkiezingen uiteraard hét onderwerp van gesprek.

Als bijzondere verrassing was er, na vele uren noeste arbeid, de onthulling van de enige echte elektrische Oosterhoutse VVD ‘Bak(kie)-fiets’ waarvan alle mogelijkheden uitgebreid door Frank Boermans werden gedemonstreerd, inclusief ingebouwde terrasmeubels en koffievoorziening. Al met al een zeer geslaagde Nieuwjaarsreceptie!

Tot aan de verkiezingen  zult u ons zeker (mét of zonder ‘bakkiefiets’) gaan tegenkomen in het Oosterhoutse. Wij nodigen u van harte uit om met ons in gesprek te gaan en natuurlijk vooral om te gaan stemmen op 21 maart. Gewoon Doen!