De Bak(kie)Doen-fiets van de Oosterhoutse VVD

‘Een bakkie doen’ is een uitdrukking om even bij te praten of van gedachten te wisselen, maar ook om te vragen hoe het nu echt met je gaat. Dat is belangrijk, wij willen weten wat Oosterhout bezighoudt. Als VVD Oosterhout hebben we altijd het contact gezocht met haar inwoners. Met de verzamelde ideeën en ervaringen krijgen we goed zicht op wat er speelt en verwerken deze in onze liberale plannen voor Oosterhout.

In 2016 hadden we als één van de eerste netwerken de Bakkie Doen-truck van de landelijk VVD op bezoek. Een mooi initiatief waar we graag op voortborduren. Daarom hebben we nu in Oosterhout de electrsiche Bak(kie)Doen-fiets ontwikkeld. Herkenbaar, duurzaam en handzaam. Zo komen we door de geringe afmeting van de bakfiets in iedere uithoek van onze prachtge stad. Je komt ons zo overal tegen. Via onze Facebook-pagina zullen we aankondigen waar we staan. Maar ook zul je de bakfiets onverwachts zien opduiken en springen we laagdrempelig in op actuele thema’s en vragen om mee te praten over Oosterhout, Dorst, Den Hout of Oosteind.

We kijken uit naar een gesprek met je! Hoe lang of kort dit gesprek ook mag zijn.  Gewoon. Doen. Tot Snel!