Bakkie Doen met de fractie: Ondernemen in Oosterhout

Op 25 februari a.s. van 19.30 tot 21.00 uur is er weer een ‘Bakkie Doen met de fractie’. Tot haar spijt zult u ook deze keer weer zelf voor de koffie moeten zorgen; de coronamaatregelen dwingen ons tot een digitale ZOOM-bijeenkomst.

Het thema is dit keer Ondernemen in Oosterhout. Het zorgen voor een goed ondernemersklimaat is één van de belangrijkste opgaven van het gemeentebestuur. Hoe zorgen we voor een aantrekkelijke stad om te ondernemen? Wat hebben ondernemers nodig? Hoe is het ondernemen in tijden van corona en wat betekent dat straks?

VNO-NCW Amerstreek heeft net een ambitieuze Ondernemersagenda opgesteld. Voorzitter

Arie Rietveld neemt ons mee in de belangrijkste speerpunten uit de agenda op het gebied van arbeidsmarkt, mobiliteit, ruimte en duurzaamheid

Paul Wesel, woordvoerder economie in de VVD-fractie, reageert hier op en gaat graag met u in gesprek over belangrijke punten voor de Oosterhoutse VVD.

Thierry Aartsen, is VVD Tweede Kamerlid uit Breda met onder andere MKB in portefeuille. Daarnast staat hij als VVD-kandidaat als nummer 11 op de kieslijst voor de landelijke verkiezingen van 17 maart a.s. Hoe kijkt hij naar de economische ontwikkeling in de regio Oosterhout-Breda? Wat zijn kansen voor het MKB? Hoe helpen we ondernemers in deze lastige tijd? En vooral: waar gaat de VVD zich voor in zetten en wat zijn uw suggesties aan hem?

Kortom, genoeg te bespreken! Er is volop ruimte voor vragen, opmerkingen en debat. Neem ook vooral digitaal een ondernemer of geïnteresseerde mee. We gaan graag het gesprek aan!

Om te kunnen deelnemen aan dit digitale Bakkie Doen is het nodig dat u (en eventueel degene die u meeneemt) zich aanmeldt via vvdoosterhout@gmail.com. Mocht u van tevoren vragen of opmerkingen over het onderwerp hebben dan kunt u daarvoor dit zelfde mailadres gebruiken.

We zien en horen u graag op de 25e!