Afscheid van Axel Heesakker, Gwen van Alphen en Jan de Ridder die de gouden gemeentespeld en mr. D.U. Stikkerplaquette ontvangt

Afgelopen dinsdagavond heeft de gemeenteraad van Oosterhout afscheid genomen van de vertrekkende raadsleden. Voor de VVD zijn er drie raadsleden die niet terugkeren: Gwen van Alphen, Axel Heesakker en Jan de Ridder. Tijdens de raadsvergadering heeft de burgemeester de vertrekkende raadsleden in het zonnetje gezet. Met mooie woorden is afscheid van hen genomen. Gwen heeft vanaf september 2011 in de raad gezeten namens de VVD. Axel heeft één periode deel uitgemaakt van de raad.

Bijzondere waardering

Voor Jan de Ridder was er een bijzondere waardering. Sinds 1994 maakt hij deel uit van de raad. Waardering voor deze bijzondere inzet werd onderstreept met de uitreiking van de gouden gemeentespeld.

Inzet voor de VVD

Na de bijzondere raadsvergadering heeft Eric Wetzels namens het Hoofdbestuur van de VVD eveneens stil gestaan bij de inzet van Jan voor de VVD. Namens het Hoofdbestuur is Jan de mr. D.U. Stikkerplaquette uitgereikt. De plaquette is genoemd naar de eerste voorzitter van de VVD. Deze plaquette is bedoeld voor personen die hun sporen hebben verdiend door hun inzet in het politieke bestuur. De VVD Oosterhout feliciteert Jan met deze bijzondere onderscheiding!