‘Praat mee over ons plan voor Oosterhout’

De komende vier jaar worden erg belangrijk voor de toekomst van Oosterhout! We staan aan de vooravond van de energietransitie, een grote woningbouwopgave, en het winkellandschap verandert zoals nooit tevoren.

Als Oosterhoutse VVD hebben we nu niet de wijsheid in pacht om op alle ontwikkelingen een passend antwoord te formuleren. In het verkiezingsprogramma willen we wel duidelijk maken wat ons plan voor Oosterhout is. Om tot een goed programma te komen hebben we daarom de hulp nodig van alle Oosterhouters. Hiervoor hebben we deze zomer een enquête uitgezet, hebben we een aparte mailbox geopend om ieders ideeën te verzamelen (programmaoosterhoutsevvd@gmail.com) én willen we graag met u in gesprek over ons verkiezingsprogramma.

Op 16 september organiseren we een online meeting waarin uw ideeën voor het verkiezingsprogramma van de Oosterhoutse VVD centraal staan. In een interactieve bijeenkomst zullen we aan de hand van diverse thema’s met elkaar het gesprek aangaan over de toekomst van ons Oosterhout. De komende tijd zullen we meer details onthullen.

U bent in elk geval van harte uitgenodigd, reserveer dus alvast 16 september 19.30 in uw agenda.

Vriendelijke groet

Programmacommissie van de Oosterhoutse VVD.