Paul Wesel

Wie hebben we voor ons?

Paul Wesel, 60 jaar, directeur golfbaan, met als hobby's koken, wijn, lezen en golf en zit reeds 1 periode in de VVD-fractie.

Waarom ben je lid van de VVD?

Ik omarm de beginselen van de partij: Vrijheid (onmisbaar voor ontplooiing), verantwoordelijkheid (primair bij individu, waar nodig helpt overheid), sociale rechtvaardigheid (gelijke kansen voor iedereen) en gelijkwaardigheid (mensen zijn niet gelijk maar wel gelijkwaardig).

Waarom heb je je kandidaat gesteld voor de gemeenteraadsverkiezingen?

Ik wil niet horen bij de groep die kritiek heeft en vervolgens alleen maar aan de zijlijn blijft staan.

Waar wil jij je de komende vier jaar je mouwen voor opstropen?

Het oplossen van het tekort aan woningen in Oosterhout, zorgen voor een verantwoorde overgang van de energie en warmtetransitie als het haalbaar en betaalbaar is. Daarnaast Oosterhoutse ondernemers helpen de coronatijd door te komen en de realisatie van de fietsbrug die goed is voor het stimuleren van het fietsverkeer, de veiligheid, het d toerisme en de bruisende binnenstad.

VVD Oosterhout, ‘Oosterhout maken we met elkaar’, omdat ...

Oosterhout de mooie maat heeft om elkaar nog te zien en te kunnen aanraken. Anderzijds ook groot genoeg om het professioneel te kunnen besturen.

Portefeuille:

• Economie en ondernemen