‘Even Bijpraten’

Praat u ons bij? Dan praten wij U graag bij!

De VVD wil zich niet verstoppen in haar fractiekamer op het gemeentehuis om daar een paar weken voor de verkiezingen pas weer schoorvoetend uit te komen. Dat zien veel Oosterhouters niet graag en de Oosterhoutse VVD zelf al helemaal niet.

Door de jaren heen hebben wij altijd onze kiezers opgezocht en zijn we op verschillende manieren de dialoog aangegaan. Wat hebben we goed en wat hebben we minder goed gedaan? En waarom hebben we bepaalde keuzes gemaakt of denken we te gaan maken in de toekomst? Daarom is de volgende uitspraak van wethouder Robin van der Helm in BN De Stem ons uit het hart gegrepen. “Bestuurders zitten vaak in een ivoren toren. Ik zat daar altijd over te mopperen tegen mijn vrouw. Zij zei: 'Als je het allemaal zo goed weet, ga dan zelf de politiek in.' Tja, dat heb ik gedaan. Ik ga in ieder geval niet in die ivoren toren zitten. Je moet de straat op, het winkelcentrum in, de werkvloer op”.

Vol goede moed gaat de VVD fractie de komende tijd de straat weer op met de actie “Even Bijpraten”. Niet alleen vertellen we, zo halverwege onze zittingstermijn binnen de coalitie, wat we hebben gerealiseerd uit ons verkiezingsprogramma ‘Dóór voor Oosterhout’. We horen we ook graag van de mensen in Oosterhout, wat we nog meer voor hen kunnen betekenen.

U zult de VVD Oosterhout bij allerlei evenementen voor groot of klein, jong of oud, sporter of niet-sporter, tegenkomen. Graag gaan we het gesprek aan met Oosterhout. Natuurlijk worden tijdstip en de plaats vooraf bekend gemaakt via onze Facebook-pagina en op ons Twitter-account.

We zien u graag opeen van de prachtige plekken die deze heerlijke stad en zijn kerkdorpen rijk is. Onder het genot van een “Bakkie koffie” praten we u graag bij! Praat u ons dan ook bij?

Tot snel