In gesprek met Kristel Groenenboom en Caroline Nagtegaal ... tijdens politiek café.

Op donderdagavond 13 juni a.s. gaan we in gesprek met twee powervrouwen: Kristel Groenenboom en Caroline Nagtegaal-van Doorn, onder de bezielende leiding van Helmi Huijbregts-Schiedon, onder meer oud-burgemeester van Oosterhout en voormalig senator in de Eerste Kamer.

Kristel, die met haar bedrijf Container Service Groenenboom, de titel Zakenvrouw van het Jaar 2022-2023 in de wacht sleepte staat bovenaan iedere lijst waar het gaat om innovatie, duurzaamheid en creativiteit. Recent ontving zij met Koningin Máxima 40 leerlingen van het Curio-Effent op ‘Girls’ Day, om hen te enthousiasmeren voorwerken in de techniek.

Caroline, die onder meer stevige posities bij Schiphol en het Havenbedrijf Rotterdam bekleedde, ruim 6,5 jaar in het Europees Parlement de logistieke en transport portefeuille heeft behartigd, zich daar sterk maakte voor duurzame en schone logistieke corridoren in Europa en rondom Internationale Vrouwendag 2024 aandacht besteedde aan de verhalen van zes “Ladies in Industry”.

Beiden met een enorme drive om zich in te zetten voor onzemaatschappij, met een prachtige loopbaan en veel geleerde lessen.

Wat drijft hen? Wat zijn voor hen belangrijke momenten geweest? Wat nemen ze mee uit hun loopbaan richting de toekomst? Hoe blijven we als samenleving in beweging?

U gaat op 13 juni vanaf 19.30 uur samen met Helmi, Kristel en Caroline in een collegetour-achtige setting in gesprek; in een intieme sfeer bij Brouwerij Bourgogne Kruis, gelegen op het Galvanitas-terrein, waar we met een hapje en een drankje elkaar ontmoeten en inspireren.

U bent van harte uitgenodigd één of meerdere introducee(s) mee te nemen en de toegang is gratis.