Nieuwe wethouder: VVD Fractie stelt adviescommissie in

Nu Jan Peters te kennen heeft gegeven dat hij om gezondheidsredenen zijn functie als wethouder per 4 december 2015 zal neerleggen, heeft de fractie in overleg met het bestuur besloten tot het instellen van een adviescommissie die de fractie begeleidt in haar keuze voor een nieuwe wethouder. De adviescommissie stelt in samenspraak met de fractie een profielschets op en voert gesprekken met mogelijke kandidaten. De commissie zal dan met een weloverwogen advies komen aan de fractie.

Deze adviescommissie bestaat uit  Eric Wetzels (lid landelijke scoutingcommissie), Elise Krause Emans en Frank Boermans, resp. voorzitter en vice-voorzitter van de VVD –Oosterhout.

Zorgvuldigheid zal prevaleren boven snelheid, maar de commissie is zich er van bewust dat -in het belang van Oosterhout en de VVD- de opvolging van Jan Peters zo spoedig mogelijk dient te worden geregeld.

Wij houden u op de hoogte van de ontwikkelingen via onze website en voor zover mogelijk via social media.