Oosterhout maken we met elkaar

Voor u ligt het VVD-verkiezingsprogramma ‘Oosterhout maken we met elkaar’ voor de gemeenteraadsverkiezingen van 2022, wat ik u namens het VVD Netwerk Oosterhout mag aanbieden.

VVD Netwerk Oosterhout is een enthousiaste groep Oosterhouters die naast een gedeeld liberaal gedachtegoed vooral het beste voor heeft met de inwoners en ondernemers van Oosterhout, Dorst, Den Hout en Oosteind. Na een periode waarin COVID-19 voor ingrijpende veranderingen in onze samenleving heeft gezorgd kunnen we hopelijk snel terug naar normale omstandigheden. Ook in Oosterhout is de impact van COVID merkbaar en daarom pakken we samen de draad weer op voor onze mooie stad.

Dat doen we door vooruit te kijken en plannen te maken om Oosterhout de komende jaren weer net wat beter te maken. De afgelopen periode hebben we goede dingen kunnen bereiken voor Oosterhout, waardoor de stad er sterk voor staat. Maar er ligt een flinke opgave voor onze gezamenlijke toekomst waar het gaat om woningbouw, duurzaamheid, mobiliteit en veiligheid. Op al die aandachtsgebieden willen wij als VVD Netwerk Oosterhout onze verantwoordelijkheid nemen.

Wij hopen dat u de goede ideeën voor Oosterhout in ons programma herkent en rekenen op uw steun op 16 maart 2022. Alleen met elkaar kunnen we Oosterhout beter voorbereiden op de toekomst!

Het verkiezingsprogramma ‘Oosterhout maken we met elkaar’ is samengesteld en geschreven door de verkiezingsprogrammacommissie. De resultaten van een uitgebreide enquête onder de VVD-leden, inwoners en organisaties zijn verwerkt in dit programma.  De commissie bestond uit Mirjam de Wit, Sander Mulders, Harm Mertens en Karsten Luijten. Dees Melsen, wethouder namens de VVD in het huidige college, is als medeauteurs actief betrokken geweest bij het schrijven van het programma. Frank Boermans en Koen van Dijk hebben als adviseur meegelezen op het finale concept voor het is gedeeld met bestuur, fractie en leden van het Oosterhoutse VVD-netwerk.

In de Algemene Ledenvergadering van 20 oktober 2021 is het verkiezingsprogramma vastgesteld.